+31 6 12 66 48 38 nien@nientastic.nl

Welke werkzaamheden kan ik van je overnemen?

Ik bied allround business support aan. Denk hierbij aan o.a. management ondersteuning, office management en event management (bedrijfsfeest, incentives, personeelsuitjes, klantendagen, vergaderingen, trainingen, etc.).

Ik ben flexibel inzetbaar. Ook voor ad hoc opdrachten en vervanging van langdurig afwezige medewerkers, bijvoorbeeld door een zwangerschapsverlof of ziekte. Of om de periode te overbruggen na het vertrek van een medewerker totdat er vervanging gevonden is. Ik werk in principe vanaf mijn eigen werkplek, maar als je wilt werk ik ook op locatie. Een combinatie van beide vind ik het leukst.

Het zorgen dat alles reilt en zeilt is mijn kracht. Hierdoor heb jij weer tijd en ruimte voor dingen die er nu te vaak bij in schieten.

Scrol naar beneden voor een globaal overzicht van taken die je prima aan mij zou kunnen uitbesteden. Staat er niet tussen wat je zoekt? Neem dan gerust contact op, want er is veel meer mogelijk dan je denkt.

Allround Business Support

  • management ondersteuning / office management 
  • algemene secretariële werkzaamheden
  • regelen van drukwerk, relatiegeschenken, kerstpakketten, etc.
  • het plannen van vergaderingen, werkbezoeken, lunches, diners, overnachtingen, etc.
  • projectondersteuning / projectcoördinatie
  • het optimaliseren van (interne) processen
  • CRM of database opbouwen/opschonen/updaten
  • internationale klantenservice Engels / Duits / Spaans (per email of telefonisch)
  • offertes maken of templates hiervoor maken
  • mailbox structureren met templates, regels, categorieën, autoreply, etc.
  • spreadsheets en presentaties maken
  • rapportages maken
  • klein onderhoud aan jouw website en het plaatsen van content op de website
 

Event Management 

  • organiseren / plannen van een incentive / feestavond / personeelsfeest / jubileum
  • inventarisatie van de plannen, begroten en budgetteren
  • locaties scouten en vastleggen
  • sprekers/artiesten/tolken etc. boeken
  • vervoer/accommodaties/catering regelen en vastleggen
  • deelnemersadministratie
  • coördinatie ter plaatse tijdens het event / incentive / personeelsreis / zakenreis

     

     

    Naast deze taken zijn er misschien nog andere zaken die ik van je kan overnemen. Dit is altijd bespreekbaar. En mocht ik zelf de gevraagde kennis/expertise niet in huis hebben dan schakel ik graag mijn netwerk in. Zo help ik je met het vinden van de juiste persoon.

    Ik werk op freelance basis en mijn werkplek kan overal zijn (ook in het buitenland). Je hoeft dus niet persé een werkplek voor mij in te richten. Bovendien regel ik als zelfstandig ondernemer mijn eigen verzekeringen, etc.

     

     

    Heb je al een idee welke taken je wilt uitbesteden?

    Bel me of stuur een bericht via email of whatsapp, wie weet levert dit een mooie samenwerking op!

    Afspraak maken?